Τον Ιανουάριο του 1999, ένα έτος μετά το ξεκίνημα της δέκατης γενιάς του Skyline, παρουσιάστηκε και η GT-R έκδοση του μοντέλου, που αποτέλεσε και την κορυφαία έκδοση του αυτοκινήτου, έχοντας υποστεί βελτιώσεις στο σασί, καθώς και σε άλλα σημεία. Το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου ελαττώθηκε ενώ πρωτοτυπία για τον εξοπλισμό του αποτελούσε ή οθόνη 5,8 ιντσών η οποία παρείχε επτά διαφορετικές ζωτικές για τον κινητήρα ενδείξεις αλλά και στατιστικά όπως η πίεση του στροβιλοσυμπιεστή, θερμοκρασία νερού και λαδιών κ.α. Ο κινητήρας που χρησιμοποιήθηκε για το R34 GT-R ήταν ο RB26DETT, που δεν χρησιμοποιούνταν στις απλές εκδόσεις του αυτοκίνητου, και ήταν ο ίδιος κινητήρας που χρησιμοποιούσε και η προηγούμενη γενιά. Ο κινητήρας αυτός σε συνδυασμό με δυο στροβιλοσυμπιεστές απέδιδε 332 ίππους (244 kW) και 39,2kg (392 Nm) ροπή, ενώ επίσημα το αυτοκίνητο απέδιδε 276 ίππους.[114] Στους στροβιλοσυμπιεστές των R34 χρησιμοποιήθηκαν ρουλεμάν με μπίλιες (ball bearing) τόσο στις απλές εκδόσεις όσο και στην έκδοση Ν1, ενώ τη μεταφορά της δύναμης στον δρόμο είχε αναλάβει ένα εξατάχυτο κιβώτιο από τη Γερμανική Getrag. Επιπλέον η βασική έκδοση του GT-R ήταν εφοδιασμένη με το ATTESA E-TS
Η Bugatti Veyron είναι ένα 2-θέσιο σπορ υπεραυτοκίνητο (supercar) υψηλών επιδόσεων, που κατασκευάζεται από τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Bugatti Automobiles S.A.S. από τον Σεπτέμβριο του 2005 έως σήμερα. Το πλήρες όνομα του μοντέλου είναι Bugatti Veyron EB 16.4 και επί όλα τα έτη παραγωγής του παραμένει το μοναδικό αυτοκίνητο της Bugatti. Επίσης, είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας μετά την εξαγορά της από τον Όμιλο Volkswagen, το 1998, καθώς και αυτό που τελικώς αντικατέστησε την Bugatti EB110 του 1991 - 1995. Αναμένεται να συνεχίσει να παράγεται έως το 2015, με το διάδοχο μοντέλο να είναι ήδη υπό εξέλιξη. Κατά τα 2 πρώτα έτη της εμπορικής της πορείας, η αρχική Veyron έφερε τον άτυπο τίτλο του ταχύτερου μοντέλου παραγωγής, καθώς στις 19 Απριλίου 2005 η τελική της ταχύτητα μετρήθηκε επίσημα στα 408,47 km/h (253,81 mph)[1] και, παράλληλα, ήταν το πρώτο στην ιστορία αυτοκίνητο έκδοσης δρόμου που έσπασε το ψυχολογικό όριο των 400 km/h (248,6 mph). Μολονότι έχασε την πρωτιά τον Οκτώβριο του 2007 από το αμερικανικό SSC Ultimate Aero TT που έφτασε στα 412 km/h, ωστόσο τον Σεπτέμβριο του 2010 κυκλοφόρησε η έκδοση Veyron Super Sport, με αύξηση της ισχύος από 1.001 hp σε 1.200 hp και της τελικής ταχύτητας στα 431,072 km/h (267,856 mph), όπως μετρήθηκε επίσημα, ξαναπαίρνοντας έτσι τον τίτλο του ταχύτερου μη αγωνιστικού μοντέλου, τον οποίο και διατηρεί έως σήμερα. Επιπλέον, η εκδοχή που συνδυάζει την ισχύ των 1.200 hp με την οροφή targa, η Veyron Grand Sport Vitesse, κατέχει το ρεκόρ του ταχύτερου ανοικτού αυτοκινήτου, καθώς στις 6 Απριλίου 2013 η τελική της ταχύτητα μετρήθηκε επίσημα στα 408,84 km/h (254,04 mph).