HONDA

My first paragraph.

O κινητήρας των 125 κυβικών αποδίδει ομαλά και γραμμικά, ενώ κύριο χαρακτηριστικό του είναι το μακρύ γρανάζωμα. Μέγιστη ονομαστική ιπποδύναμη 9,2 ίπποι στις 7500 σ.α.λ., και 1 Kg ροπής στις 3000 σ.α.λ.. To μακρύ γρανάζωμα θυσιάζει την επιτάχυνση αλλά από την άλλη κάνει άνετη την κίνηση σε ταχύτητες πάνω από τα 80 χ.α.ω., όπου ο κινητήρας λειτουργεί σε χαμηλές στροφές . Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει μεγάλες διαδρομές αλλά είναι θετικό. Στην κατηγορία των παπιών οι μεγαλύτεροι τροχοί σε σχέση με τα σκούτερ απορροφούν καλύτερα τις μεγάλες ατέλειες του οδοστρώματος. Προσφέρουν έτσι μεγαλύτερη άνεση σε μέτριας ποιότητας οδοστρώματα. Από το 2007 απέκτησε ψεκασμό και σημειώθηκαν κάποιες αλλαγές στην εμφάνιση , ιδίως με την προσθήκη αεραγωγών στην ποδιά. Η συναρμογή των πλαστικών και η αντοχή στην οξείδωση είναι κατώτερη της αναμενόμενης ποιότητας Honda. Κάτω από τη σέλα υπάρχει μικρός αποθηκευτικός χώρος, δεν θα χωρέσει κράνος, σίγουρα όμως μια μικρή τσάντα ψώνια, ή αδιάβροχα και λίγα μικροπράγματα ακόμη.

Σύνταξη: Αλεξίου Βασίλης.