MITSUBISHI EVO

Το Mitsubishi Lancer Evolution, γνωστό επίσης και ως Mitsubishi Evo, Lancer Evo ή απλά Evo, είναι ένα σπορ αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων που παράγεται από την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Mitsubishi Motors από το 1992 έως σήμερα. Μέχρι σήμερα, έχουν κυκλοφορήσει 10 επίσημες εκδοχές του μοντέλου, οι οποίες συνήθως προσδιορίζονται με λατινικούς αριθμούς. Όλες χρησιμοποίησαν 2-λιτρους κινητήρες turbo και συστήματα 4-κίνησης. Βασικό σημείο είναι ότι η ιπποδύναμη του πρώτου evo ξεκίνησε με 244 hp ενώ η τελευταία αγγίζει τους 320 hp. Το μοντέλο σχεδιάστηκε έτσι ώστε να συμμορφώνεται στους κανόνες έγκρισης Group A της FIA, που υποχρέωναν στις αρχές τις δεκαετίας του 1990 τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να κατασκευάζουν τουλάχιστον 2.500 αυτοκίνητα παραγωγής ετησίως για κάθε αγωνιστικό μοντέλο που συμμετείχε σε αγώνες. Mitsubishi Lancer Evolution X είναι μια εκδοχή της γενιάς του Mitsubishi Evolution. Το 2005, η Mitsubishi εισήγαγε μια πρωτότυπη έκδοση του next-gen Εξέλιξη στην 39η Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το όνομα του Concept-X [1], που σχεδιάστηκε από τον Ομέρ Halilhodzic σε ευρωπαϊκό κέντρο σχεδιασμού της εταιρείας. [2] Η Mitsubishi παρουσίασε ένα δεύτερο πρωτότυπο αυτοκίνητο, το πρωτότυπο-X, το 2007 στο North American International Auto Show (NAIAS). [3] Το Lancer Evolution X sedan διαθέτει ένα πρόσφατα σχεδιασμένο 2.0L 4B11T (1998cc) υπερτροφοδοτούμενο, όλα-αλουμίνιο inline-4 GEMA κινητήρα. Δύναμη και ροπή εξαρτάται από την αγορά, αλλά όλες οι εκδόσεις θα έχουν τουλάχιστον 280 PS (206 kW? 276 hp). (JDM έκδοση), η αμερικανική εκδοχή της αγοράς θα έχει λίγο περισσότερο. Τα μοντέλα του Ηνωμένου Βασιλείου θα πρέπει να επανεξεταστούν από τη Mitsubishi στο Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με τις προηγούμενες MR Εξελίξεις που φέρουν το σήμα της FQ. Οι επιλογές για το Ηνωμένο Βασίλειο Εξελίξεις αναμένεται να κυμανθούν μεταξύ 300 hp (220 kW) και 360 hp (270 kW). Δύο εκδόσεις του αυτοκινήτου προσφέρονται στις ΗΠΑ Το Lancer Evolution MR, με 6-τάχυτο Twin Clutch Sportronic αλλαγής ταχυτήτων (TC-SST). Η άλλη εκδοχή είναι το GSR που έχει ένα σύστημα μηχανικό κιβώτιο 5 ταχυτήτων. Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης ένα νέο πλήρες ωράριο σύστημα τετρακίνησης που ονομάζεται S-AWC (Super All Wheel Control), μια προηγμένη έκδοση του συστήματος AWC της Mitsubishi που χρησιμοποιούνται σε προηγούμενες γενιές. [4] Το S-AWC χρησιμοποιεί την τεχνολογία της ροπής vectoring για να στείλετε διαφορετικές ποσότητες της ροπής στους πίσω τροχούς. Διαθέτει επίσης νέα διαδοχική ημι-αυτόματο SST έξι ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη μετάδοσης της Mitsubishi με το τιμόνι-mounted μαγνήσιο χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων αλουμινίου. Έχει αντικαταστήσει το αυτόματο κιβώτιο Tiptronic, ως εκ τούτου, η έκδοση SST αντικατέστησε το GT-Μια έκδοση (η οποία χρησιμοποιήθηκε στο Evolution VII και ΙΧ Εξέλιξη Wagon). Ένα πέντε-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι επίσης διαθέσιμη. Το νέο Lancer Evolution θα ενσωματώσει επίσης την επόμενη γενιά του σώματος ασφάλεια RISE της Mitsubishi. Το Evolution X πήγε για πώληση 2η Οκτωβρίου, 2007 στην Ιαπωνία, [5] Ιανουαρίου 2008 στις ΗΠΑ, [6] Φεβρουαρίου στο Καναδά (όπως την πρώτη έκδοση του Evolution στον Καναδά) [7], ενώ το Μάρτιο του 2008 στο Ηνωμένο Βασίλειο. [ 8] Η έκδοση Twin Clutch SST ήταν διαθέσιμο στην Ιαπωνία από το Νοέμβριο του 2007. [9] Η Ευρώπη θα ακολουθήσει με τις πωλήσεις το Μάιο, GSR και MR έκδοση περιλαμβάνονται Premium πακέτο. Η εισαγωγή του 2010 MR-Touring κινείται το αυτοκίνητο ακόμα πιο αναβαθμισμένη. Δέρμα και μια ηλεκτρική ηλιοροφή και έγινε πρότυπο, ενώ την αναθεώρηση του πίσω αεροτομή σε μόλις ένα σπόιλερ.

Σύνταξη: Μάικο Μουχαμέτη, Διονύσης Μπαιραμπάς