cars

Αμερικάνικα muscles

To Dodge Challenger είναι ένα σπορ αυτοκίνητο που κατασκευάζεται από την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία Dodge, αρχικά από το 1969 έως το 1974. Η πρώτη γενιά του Challenger ήταν ένας τυπικός εκπρόσωπος των λεγόμενων muscle cars και σήμερα θεωρείται ως κλασικό συλλεκτικό μοντέλο. Η δεύτερη γενιά κυκλοφόρησε από το 1978 έως το 1983, δεν ανήκε όμως στην κατηγορία των muscle cars, καθώς ήταν μια παράλληλη έκδοση του Mitsubishi Galant Lambda. Μετά από μια παύση 25 ετών, η παραγωγή της τρίτης γενιάς του Challenger ξεκίνησε στις αρχές του 2008. Το σημερινό μοντέλο σηματοδότησε την επιστροφή της Dodge στην κατηγορία των muscle cars και φέρει παραδοσιακή ρετρό αισθητική, εμπνευσμένη από τον κλασικό πρόγονο του 1969. Κατασκευαστής Dodge Μητρική εταιρεία Chrysler Παραγωγή 1969 — 1974 1978 — 1983 2008 — σήμερα Κατηγορία Pony car, Muscle car Αμάξωμα 2-πορτο coupé 2-πορτο convertible Διαμόρφωση Κινητήρας μπροστά, πίσω κίνησηhttp://image.moparmusclemagazine.com/f/31995433/mopp_1104_06%25252B1970_Dodge_Challenger_RT%25252B.jpg

Γερμανικά jeep

The BMW X6 is a mid-size luxury crossover by German automaker BMW. The first generation (E71) was released for sale in April 2008 for the 2009 model year The X6 was marketed as a Sports Activity Coupé (SAC) by BMW. It combines the attributes of an SUV (high ground clearance, all-wheel drive and all-weather ability, large wheels and tires) with the stance of a coupé (styling featuring a sloping roof). It was based on the previous generation BMW 5 and 6-series. E71 development began in 2003 under Peter Tuennermann, after start of E70 X5 development in 2001. Design work by E70 X5 designer Pierre Leclercq was frozen in 2005, with test mules being run from the summer of 2005 and prototypes being tested from late 2006. Production began on December 3, 2007.[4] The second generation X6 (F16) was launched at the Paris Motor Show in 2014.

Ιαπωνέζικα αγωνιστικά


Το Nissan Skyline ή スカイライン στα ιαπωνικά, πρωτοκυκλοφόρησε τον Απρίλιο του 1957 από την ιαπωνική Prince, ως Prince Skyline, και αργότερα η παραγωγή του συνεχίστηκε από την Datsun και μετέπειτα από τη Nissan, ύστερα από τη συγχώνευση των δυο τελευταίων το 1966.[1] Το Skyline έβγαινε σε coupé, sedan και station wagon εκδόσεις μέχρι το 1989, οπότε και σταμάτησε η παραγωγή των station wagon αυτοκινήτων, λόγω μιας νέας πλατφόρμας που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στο Nissan Skyline R32. Διαχρονικά, το Nissan Skyline αποτελεί σταθμό στην ιστορία του αυτοκινήτου και ακόμη και στις μέρες είναι αντικείμενο συζήτησης για τους λάτρεις των κλασικών, αλλά και βελτιωμένων αυτοκίνητων. Πολλοί από αυτούς μάλιστα εισήγαγαν Skyline από άλλες χώρες, προκειμένου να έχουν στην κατοχή τους ένα τέτοιο αυτοκίνητο, σε όσες αγορές η Nissan δεν διέθετε το συγκεκριμένο όχημα επίσημα. Το Nissan Skyline ήταν και το πρώτο ιαπωνικό αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε στην ευρωπαϊκή αγορά, κάνοντας την πρώτη του εμφάνιση το 1957 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού.[2]

Αιγυπτακό hypercar

ΠΗΓΕΣΣ: wikipedia

Σύνταξη:Θανάσης Αθανασίου Παναγιώτης Διαμάντης Ηλίας Καστός